Diskuse k víkendu
volba sobotního startu a protijízda některých kategorií oproti tísnícímu se davu na startu, jejich následný vjezd na silnici, dále systém startu štafet, nakonec půjčování fixek v nedělním závodě až minutu po obdržení mapy.
RaMach
volba sobotního startu a protijízda některých kategorií oproti tísnícímu se davu na startu, jejich následný vjezd na silnici, dále systém startu štafet, nakonec půjčování fixek v nedělním závodě až minutu po obdržení mapy.
RaMach
Používáme soubory cookie ke zlepšení uživatelského zážitku. Používáním našich webových stránek souhlasíte se všemi soubory cookie v souladu s našimi zásadami používání souborů cookie.
Soubory cookie jsou malé textové soubory, které webové stránky ukládají do vašeho počítače. Webové stránky používají soubory cookie, aby uživatelům umožnily provádět určité funkce. Soubory cookie, které jsou vyžadovány pro správné fungování webových stránek, je možné nastavovat bez Vašeho svolení a používáním našich webových stránek s nimi souhlasíte. Všechny ostatní soubory cookie je nutné schválit. Svůj souhlas s používáním souborů cookie můžete kdykoli změnit na naší stránce Nastavení cookies.
parametry tratí
Jel jsem H19-39B a mám z té tratě ten postřeh, že v podstatě jako FO nenabízela žádnou volbu postupu, kromě toho, zda to jet zleva nebo zprava a pořadí 2-3 kontrol na začátku. Kopce byly fakt brutální, ale to by snad tak nevadilo, pokud by se tam dalo jinde pořádně jet kromě 4-5 cest.
Pravidla MTBO říkají o stavbě tratě, že:
13.3. Trať by měla být postavena tak,aby ji vítěz absolvoval rychleji než orientační běžec. To nevylučuje, že na některých úsecích tratě mohou být běžci rychlejší než jezdci.
Myslím, že trať H19-39B by tedy běžec bez kola oběhl rychleji. Další věc je, že nebylo ani moc variant tratí: H19-39B + H40-měli společnou, taktéž H14-18 a H19-39C. Porovnání tratí mezi B a C - C měli navíc jednu kontrolu prakticky na postupu B a B byla natažené o 2 kontoly o 1 km délky navíc. Myslím, že MČR ve FO by si zasloužilo trať, kde by byla jak volba postupu, tak více různých tratí pro různé kategorie, protože minimálně kadeti, veterání a B, C jezdili všichni totéž v jednom nebo ve druhém směru.
Laťka nasazená SSU je asi příliš vysoká, ale závody mne celkově zklamaly. Nevím jaký byl sprint a štafety, ale přišlo mi, že se terén na MTBO moc nehodil.
asi tak
Re: asi tak
Pells aneb co jineho cekat
Bohuzel ted o vikendu se to nikterak nevylepsilo.
Sprint:
- nedodrzeni smernych casu (projizdel nekdo ty trate?!?!, kdyby zaprselo, tak je to jeste horsi)
- prujezd startem: jako zavodnik H19-39A, jsem ani jinou rozumnou moznost nemel, a kdyz uz, tak co nejaka bezpecnost, zavodnici na startu nic netusili, silnice neoznacena znackama, a tomu, kdo dovolil dolu do zatacky pod start zaparkovat auto Ceske televize, bych fakt naliskal
- dokonce i 6 lidi zaraz do lesa, startovalo se po minute, takze bylo v lese sakra husto, sam jsem mel jednu kolizi se zavodnikem H19-39C (za coz se mu omlouvam, i kdyz nevim kdo to byl)
Stafety
- start do uzke cesticky fakt musel vymyslet jen ..... (doplnte si co uznate za vhodne)
- predavkovej prostor organizovanej tak, ze nebylo kde se hnout (asi vam zakazali prostor kolem bytovek)
- "divacka" kontrola byla pro koho, pro nahodne kolemjdouci?
- obcas vypadavalo hlaseni dojizdejicich zavodniku
- narocnost trati D (kdo splnil 40 minut? a to bylo hezky)
- varianty trati (kdo mate v oddile nejaky zensky, tak si zkuste porovnat stafety D a H), to se stavitelovi asi nechtelo nic vymyslet
- kdyz vypustite posledni zavodniky do lesa 18:30, tak vypnout jim kontroly v 20:00 je fakt svinstvo, obzvlast, kdyz hromadnym startem chodi ti slabsi. Navic jste ani nedorzeli limit 300 minut jak se psalo, jelikoz start byl o 5 minut pozdeji
Scorelauf
- opet trate: videl jsem H19-39ABC a D a vic jak jednu rozumnou variantu jsem tam nenasel (muze me stavitel presvedcit o opaku)
- tisk trati: kdyz mi cislo prekryva dulezitou krizovatku, tak to fakt dokaze nastvat
- opet varianty, zkuste si srovnat trate
Zazemi
- nevybavenost obcerstevenim: to nikdo nemohl rict v bufetu, ze lidi budou chtit pit po dojezdu?
- musim pochvalit profi obcerstveni ve stanu, bohuzel nekteri zavodnici dojeli stafetu a nikdo uz tam nebyl. Takze je taky nikdo neupozornil, ze hlad bude i po stafetach a ne jen po sprintu
Jel jsem jen scorelauf
můj názor
* sobota sprint(jel jsem H19C, stejná trať jako H40) - startuju úplně na začátku, takže mě ani nenapadně špekulovat o tom, že bych na 4 mohl to fiknout přes start (což samozřejmě bylo optimální, než se jeb*at furt do toho kopce a pak to zas sjet), pak ještě výtka na 10-sběrka - to snad stavitel nemyslel vážně? dvě paralelní cesty, ale sběrka až na té druhé (zase jste chtěli diskovat jednoho závodníka za druhým jak na Remerxu???), nebo druhá varianta přes cíl (to už by bylo i na potencionálního sebevraha celkem moc). Chválím kvalitu tisku mapy, ale do teď nechápu proč jsou čísla přetisková, kdežto kolečka podtisková pod cestama...
* štafle - jen z pohledu diváka (nejel jsem) - fakt "zajímavý" dojezd... když Burda řekne něco o debilní blondýně, která nepochopí nájezd mlíkama, tak si o Burdovi myslím svoje, protože i chlapy (a nejen blonďáci) byli z dojezdu tak zmatení jak asi nikdy... transparent cíl zmátl snad všechny na 1. a 2. úseku.
* FO (vzal jsem si kkt blbou mapu, takže jsem jel H19B) - tak tohle bylo i na mě moc, varianta pospojování (až na oblast startu) skoro nulová... v hospodě jsme to částečně rozebrali s Pekičem - proč byly ty kolečka tak tlustá? proč nebyl podtisk (fakt v nekterých sitiuacích to byla totální loterie) a to se nebavím raději o přebytečných číslech (přístě trošku pouvoažovat i nad umístěním čísel - prásknout to do krizové křizovatky není zrovna ono). Naprosto nechápu, proč se na FO nepoužila stejná technologie tisku jak při sprintu (nebo se technologie prohodily). fixa mi nevadila, že byla až minutu před startem (pokud to teda dodrželi pořadatelé celou dobu startování). Jen otázka pro ostatní - jak byste jeli 110-105?
Původně jsem chtěl tuto sezonu vynechat, ale po tom, co udělalo XBM, musím jet ještě letos jinam (MTBO si nenechám jen tak znechutit)... Tomáš Kalina
Re: můj názor
Jen oprava: Vtípek na blondýny jsem též slyšel v cílovém koridoru, nicméně nevyšel z mých úst.
Škoda, že jsem si při něm nevšiml tvého nesouhlasného stanoviska.
Pavel Bureš
Re: Re: můj názor
Re: Re: Re: můj názor
Nadávání, osočování a nekonstruktivní kritika vede pouze k eskalaci osobní nevraživosti.
Rád si s každým osobně promluvím při pivku v Liberci a nemusíme si při tom nadávat do lidských údů.
PB
ohodnoceni cest
Jeste k te jizde volnym terenem (mimo cestu) ala po tenkych teckovanych cestickach. Nektere teckovane cesticky, ktere vedly hlavne kolmo na vrstevnice, jsme "dojebali" docela slusne! Jestli to uvidi nejaky zaujatejsi lesak ci ochrance prirody, tak se z toho daji ocekat zase jen nepekne komentare na adresu bikeru, jak devastuji svoji aktivitou les ...
Ad MTBO v provedení PELLS
Moje hodnoceni
Co se tyka zazemi, tak mimo vypadku dodavek piva bych chtel zduraznit TOTALNI ABSENCI jakehokoliv pouzitelneho NEALKO napoje. A uz pak totalne me dorazil ten MAGOR z bufetu, kterej se mne s deckama v okamziku, kdy neslo koupit ani pivo ani jidlo, snazit vyrazit od stolu, protoze jsme meli na stole ty vody od poradatelu a v ruce vlastni svacinu.
1. Postup přes start - myslim si, že zaskočil i pořadatele, aspoň podle toho jak měli "ošéfovanou" organizaci na startu" Určitě to neni proti pravidlům, ale v tomto případě to bylo dost nešťastné. Zapleťpánbůh, že jsem si tam někdo nerozbil hubu.
2. Start štafet - systém LeMans je podle mě docela atraktivní, ale v tomto případě absolutně nezvládnutej - kola by totiž měla ležet v řadě tak, aby když k nim přiběhne 50 magorů, tak aby nemuseli přeskakovat 3 kola než se dostanou ke svýmu a další 3 než se se svým kolem můžou rozjet. Na konci té řady kol by měla být čára a nasednout se smí až za touto čarou. A pak všichni mají stejně dlouhej běžeckej úsek, akorát někdo poběží s kolem 30 metrů, někdo jenom 10, což už není takovej rozdíl
3. Fixy - nevim jestli je to nějak v pravidlech, ale pokud je to pro všechny stejný, tak je to asi jedno, stejně za tu první minutu spíš rozmýšlíš a až pak kreslíš. (Někdo to dělá obráceně, ale to je podle mě blbost)
4. Moje subjektivní hodnocení tratí (HE):
sprint - to nebyl sprint, ale třetinová klasika. To neni prostor na sprint, tam by to nepostavil nikdo.
štafety, FO: to už bylo lepší, jelikož jsem dělal chyby, tak to asi úplně jednoduchý nebylo, nejvíc se mi líbil FO. Asi je ale špatně, když jediná varianta postupu jde po tečce kolmo na vrstevnice ve svahu jak sviňa, to jsme tam s tim kolem trochu zbytečný. Ale to se mi stalo jenom jednou. Souhlasim s Aldou, že ty vrstevnice udělaj z FO daleko těžší závod (myslim mapově, fyzicky je jedno jestli jedeš po rovině nebo do kopce, stejně ti Pari naloží)
nedelni startovka
Re: nedelni startovka
Štafety: bývá obvyklé, že pro závod štafet volím takové centrum, kde mám start, cíl, předávku zkrátka vše na shromaždišti, tak aby to bylo pro diváky i závodníky zajímavé a hlavně přehledné. Pokud toto nemám, tak prostě štafety nepořádám! To taky byla ta hlavní chyba. Stavba se mi z těch 3 závodů zdála relativně nejlepší. A malá poznámka: po prozkoumání mapy musím konstatovat, že jsme všichni stejně disk za nedodržení povinného úseku od sběrky do cíle a jízdu lesem...
FO: co se týče fixy po ostrém startu, tak naprosto souhlasím, alespoň se do času zahrnuje i um závodníka správně a rychle zvolit optimální postup, a to je právě to hlavní, čím se FO liší od klasického závodu. Se samotnou stavbou již moc spokojen nejsem a fakt, že vpodstatě všichni jeli to samé mě v tom může jen utvrdit (narozdíl od loňského FO v Plzni, kde se dodnes můžem dohadovat kudy se to mělo ject, a stejně se nedohodnem..., podobně bych mohl mluvit i o Plzeňském sprintu, prostě kdo umí ten...)
Závěrem ke klasifikaci. Všichni kdo kdy něco zmapovali vědí, jak težké je odhadnout, kdy se cesta po deštíku udrží snadno sjetelná a kdy ne, když se do toho přidají lesáci se svými buldozery, je to téměř nemožné. Proto se v tomto kritériu snažím býti poměrně schovívavý. Stejně tak i v tomto případě bych klasifikaci klasifikoval jako nikoliv bez chyby ale s ucházející kvalitou (a to jsem si tam párkrát taky pěkně zanadával).
A úplným závěrem. Nemyslím že by byl terén pro MTBO nevhodný, dokážu si zde představit pěknou klasiku, zkrácenou či FO. Za hlavní chybu bych tedy viděl rozhodnutí pořádat zde sprint a štafety a také stavitelé tratí nevyužili vše co jim tento terén nabízel.
Průjezd startem v sobotu
stavěl jsem sprint a proto se ke kritice týkající se průjezdu startem vyjádřím.
1. Průjezd přes start v sobotu považuji za svoji stavitelskou chybu, kterou jsem nedohlídal a při stavbě jsem si ji neuvědomil.
2. Všem závodníkům (jak jedoucím, tak těm na startu), které jsem vystavil tímto značnému riziku se omlouvám. A jsem rád, že se naštěstí nikomu nic nestalo
3.K ostatnímu nechci vést diskusi, protože je to věc názoru a diskuse by na to téma nikdy neskončila. Můžem to probrat v klidu v Liberci v hospodě.
Jen po této zkušenosti dávám na úvahu jestli typ závodu "sprint" na 20-25min má v MTBO smysl. Zkuste si sednout a po zkušenosti z lesa, už víte jak to vypadalo, postavit trať na tuto dobu, aby to nebylo kriterium od křižovatky ke křižovatce na 4km anebo v případě sobotního prostoru 1km nahoru a 2km dolů. A vemte třeba i prostor z blízkého okolí, kde si myslíte, že by to šlo. Vychází mně z toho, že to musí být takový prostor, jaký měli loni v Plzni. Spíše park a tak podobně.
S pozdravem
KING
Re: Průjezd startem v sobotu
Jestlize jsi si neuvedomil volbu pres start, tak je uplne jasny, ze trate nikdo ani neprojizdel
Treba teren ve Vidnave byl na sprint, stafety a FO jako delanej. Melo se to holt prohodit: DT v Brne a sprint, FO, stafety ve Vidnave (tam by byl hezkej predavkovej prostor)
Re: Re: Průjezd startem v sobotu
Jen malá úvaha nad smyslem sprintu: já osobně chápu sprint v MTBO stejně jako parkové závody v OB především jako zatraktivnění OB pro diváky a média. Nemyslím si že by to měl být ten hlavní směr, kterým by se měl OB a zvláště pak MTBO ubírat, ale jako takové zpestření sezóny je to určitě ku prospěchu věci. Aby to tak opravdu bylo, musí se vybrat vhodný terén, a to ten brněnský prostě nebyl.
Další poznámkou stavitele, že nechtěl aby to nebylo kriterium od křižovatky ke křižovatce na 4km, uhodil kladivem do hlavičky, ale poněkud na nesprávném místě. Občas mám pocit, že právě takto někteří stavitelé stavějí midly a někdy bohužel i klasiky, kde je to učitě špatně. Pokud jde však o sprint tak je takovýto způsob stavby celkem vhodný. Naopak by bylo dobré, kdyby vznik této disciplíny podnítil stavitele závodů na midle a klasiky více využívat delších postupů s kvalitní volbou, a tyto "kriteria od křižovatky ke křižovatce" si nechat na onen sprint.
PS: to Kuskom: kus hadice s triskou stojí v Oby cca 150 kč a narozdíl od VAPky ti nezasere ložiska, stejně tak jako 5 kyblíčků se smetáčkama, nad tím by se měly pořadatelé VŠECH závodů především zamyslet...
tys me pobavil..
Ne fakt, ja osobne s 99% vsech vytek vuci zavodum souhlasim. To 1% jsem popsal v prvnim prispevku. Ale ted reaguju pro odlehceni na tvoji poznamku k wapce. Myslim, ze ty si kolo nemusis umyvat vubec, aspon ho to bahno udrzi pohromade ... ;-) Jinak teda preferuju wapku pred tim, nez se drhnout kartackem a nebo hadici. Ono taky zalezi na tom, kam s tou wapkou strikas a z jakeho smeru. Neni strikani, jako strikani....
Re: Re: Průjezd startem v sobotu
bez špatného by nebylo dobrého
Sprint sice nebyl sprint, ale líbil se mi z víkendu nejvíc (i když nevím jestli je správně, že jsem vyhrála jen proto, že žádné jiné DE se nechtělo běžet celý postup 3-4 a objížděli - nevýhodně!). Štafety mě trochu nudili, ale do kopce mi to naštěstí konečně trochu šlape a z dolu baví a o ničem jiném to nebylo. A co dodat k FO - jediná zajímavá trať byla HE. Proč? Sám stavitel přiznal, že tu trochu řešil a zbytku prostě jen vyškrtal kontroly - bohužel zrovna ty, které by evokovali zajímavější varianty! Takže jsme jeli ze 70% totéž jako při štafetách.
I když bych měla být ta poslední kdo si stěžuje, prostě jsem se trochu nudila. Ale jak už bylo řečeno, kdyby nebylo nepovedených závodů, nemohli bychom ocenit ty povedené. A rozhodně souhlasím, že toto není vhodný prostor pro tyto tipy tratí (sprint, štafety, FO - u HE to bylo OK, ale ty kratší tratě...) - taková dlouhá už by tu byla zajímavější!
A jsem ráda že se vyjádřil i některý z pořadatelů, už jsem na to skoro chtěla upozornit ;-)
pre koho boli tie preteky (závody)?
1. štartoval som v H19C - štartovné som platil ako každý iný ale mapu na FO som dostal len polovičnú
2. umývanie bicyklov veškeří žádný - pritom kvalitná Wapka stoji cca 6000,- Kč (dle mího odhadu vybral organizator startovne cca 75.000,- Kč)
3. Štafety by mali byť atraktívne a nie všetko zašité v lese, bez možnosti sledovania a komentovania. V areálu kempu by byla nádherná odovzdávka štafet i z diváckou zberkou a komentovaním. Pritom na prechod cez cestu stačili dva organizatori a dve dopravní značky.
4. K tuškám - organizátor neni povinen dávat fixi - byla to jeho dobrá vule - osobne som mal vlastní fixu - a mnoho jiných taky.
V celku Však byli závody OK, počasi akurát, terén trochu kopcovitý..... Škoda že aj u nás nechodí na preteky tolko ludí.
od úplnýho bajkového začátečníka
Takže v kolik vlastně ty první úseky dorazí na předávku, byla opravdu záhada. Takže k tomu fakt, že se o svém startu další úsek dozví jen několik sekund předem (a přitom tam už čeká půl hodiny) a pak spolu s kolem přeskakuje další spolučekající, dělá z mistrovství i před tou zmiňovanou televizí opravdu dojem školního přeboru v partyzánském samopalu. Ještě k těm délkám u štafet, je třeba taky myslet na ty neeliťačky (a neeliťáky), kteří byli na trati i dvě hodiny (což je vzhledem k náročnému víkendu opravdu hodně).
Můj pohled na problematiku fixů a stavby tratí FO v kat. DE shrnu jednou větou: aspoň teda já jsem na vymyšlení té jediné možné varianty nepotřebovala ani tu minutu a tudíž ani fixu.
Re:
FO
Jedna otazka pro všechny: kdo netlačil ten brutalni kopec od kontroly 105 na 110??? - objížděl to někdo - je to tedy vůbec vhodný postup???
Re: FO
Re: FO
Feedback
+ prechod autom cez hreben okolo Pradeda, pohlad na zjazdovky so zvyskami snehu a reminiscencie na freeride
+ kemp, priroda, pocasie
+ piesok a brvno v cielovej rovinke, aby kaskaderi mohli vyniknut
+ spolocne sprchy zamaskovane za tabulkou "Divky"
- niektore dievcata na trati neodzdravia, beru MTBO prilis seriozne (z pohladu ich trenera/ky je to "+")
- material management (minulo sa pivo)
+ customer relationship management (obnovena dodavka piva)
Brno:
+ kemp, priroda, pocasie
+ start v sobotu, kaskaderi mohli opat vyniknut, resp. vniknut priamo to CTV (ale ak by sa bolo byvalo niekomu nieco stalo musel by som tam asi dat "-")
+ nadobudnutie "best practice" ( tak ja sa uz teda nebudem dievcatam na trati zdravit, usetrim zakazdym jeden nadych a budem mat v cieli o sekundu lepsi cas :-)
- nezamaskovane oddelene sprchy ktore navyse treba krmit mincami
- material management (minulo sa pivo)
- customer relationship management (dodavka piva neobnovena)
dalsi kokot poradatel
To pekarek
Otázky pro Pekárka 2
Zde Vám posíláme druhou část notiček tak, že máte plno času si najít opět originální odpověď (faxem to radši nezkouším, tak dlouhej kabel tam nemáte):
Postup přes start a po silnici sprint?
Překročení časů sprint?
Chybějící megafon štafety?
Stavba FO pro kategorie mimo HE?
Rychlost zpracování výsledků?
Váš Ivánek
Re: Otázky pro Pekárka 2
mapy a kolem nich
A ted kresba trati - sprint jsme kreslili primo v maparskem modu OCADu. Proto byla (na truc oficialnimu klici) cervena pod cestama a tlustsi. Komu se to nelibi, ten je dost divny, protoze to vyrazne zlepsuje citelnost a muj nazor sdili tolik autorit, ze ho nehodlam menit. Pokud ovsem to same udelate s cislem, prakticky ho nepoznate, takze jsem tuto vrstvu cervene dal normalne "az nahoru" tak, jak oficiality pravi. Komu se toto nelibi, ten by se mel dovolavat mapove komise IOF. Podle stejneho oficialniho klice byla "az nahore" trat stafet, neb ji generoval program, ktery zmenu poradi barev neumoznuje. A vida, je to skutecne na picu, protoze vam treba schova celou cestu. A za to nemuze stavitel. Jedine snad, ze bych ja byl malo erudovany, coz nerad pripoustim, a existuji technicke moznosti to nejak resit, ktere neznam. No a jak by jste, pratele, dali cisla scorelaufu tak, aby nikde nezavazely, kdyz nevite, odkud se pojede (vase kriticka krizovatka muze byt jinemu uplne burt), pritom je meli velka jako prase a v dvacitce vam zakryvajici vsechno mozne a jeste navic je museli dat blizko patricne kontroly tak, aby se nepletly. Reknu vam to: Tezko a relativita se tu opakuje.
Mapy, jejich kvalita, klic a vsechno kolem mne docela zajimaji, proto nevahejte tomuto prispevku odporovat a nebo se s nim ztotoznit, v nejhorsim si o vas budu myslet nepekne, ale treba se nam podari na neco prijit. V teto souvislosti si take vsimnete experimentalni mapy, kterou jsem dnes rozeslal do celeho sveta a doufam, ze bude i na tomto webu.
Re: mapy a kolem nich
Fakt dobrej vtip!!!!!
Kua Pekic cesty se VAM nepovedli ani loni!!!
Re: Re: mapy a kolem nich
Re: Re: Re: mapy a kolem nich
Re: mapy a kolem nich
Reseni jak dostat "podtisk" cervene (tedy v podstate jak dostat trate do OCADu) ale je. Muzu postavit trate v OORGu (a nalosovat tam vatianty stafet), odtud to jde vyexportovat a natahnout do OCADu.
U stafet je to samozrejme pracnejsi, protoze variant je vic, ale u free order je to otazka chvilky.
U free order jsem taky nepochopil, proc jsou u kontrol krome kodu i poradova cisla. Jen to matlo a navic zabiralo misto (prekryvalo cesty ci znemoznovalo lepsi umisteni kodu kontroly)
teren
Re: teren
v nazvu je skutecne slovo bike. Podle mne by stalo
za to, aby ty trate ABC a D probehl nekdo s OB rankingem do
100
Záznam na ČT 4 ve středu 24.5. ve 21:00
Nabízí se paralela s organizováním závodu, kdy tým nadšenců většinou po práci několik měsíců pečlivě organizuje závod, aby si pak mohli přečíst kritiku na netu. Nebudu se pouštět do rozboru horlivých příspěvků o tom kdo nevyjel kterej kopec, kdo má jaký terén pro pořádání za barákem, jak kdo vybral postup, proč pršelo, proč došlo pivo, proč byl drahej smažák, proč sprcha stála půlpiva, proč si závodník nevezme svoji fixu, proč nepršelo, proč byl kempař debil a pořád dokola, ale poděkuji všem, kteří pro MTBO a jeho rozvoj a propagaci kdy co udělali. Díky tentokrát všem organizátorům, kteří přispěli ke zdaru akce a týmu sportovní redakce Brněnské televize v čele s redaktorem Petrem Kubáskem za těch zítřejších dvacet minut na které si nechám vyhřát křesílko a vychladit jednoho krýgla:-) Míra
Nikdy jsem na nic žádný komentář nenapsal, ale tahle diskuse mě vážně zaujala. Docela mi překvapuje to množství hnoje dopadajícícho (mnohdy anonymně, tomu říkám odvaha) na hlavy pořadatelů. Nechci se jich zastávat, moc se jim to nepovedlo, ale už to asi stačí. Z vlastní zkušenosti pořádání vím, že kdo něco posere, ví to první a nejlíp (svěťák v Plzni nebo 5 denní tamtéž byly občas taky řádná improvizace). Kokot však je ten, kdo to zatlouká a tvrdí opak. Věřím, že to není tento případ. Zaplaťpánbů pořád je pár těch, kteří i za cenu, že se jim to pořádání nepovede, do toho jdou a remcalové se mají kde svézt a o čem mluvit. Ale za cenu nadávek to nemá nikdo zapotřebí. A není to ani o cenách (i 3 nálepky jsou fajn, pokud jsou připomenutím místa na bedně). S tímhle přístupem začnou být pořadatelé brzy docela ohrožený druh a rádi se na to vykašlou a nebo si počkají a budou stejně blbě rejt do pořádání jinejch. Na revanš. No a to abysme si našli skoro jinej šport. Pak už totiž v hnusný hospodě nikdo hlasy nerozdělí. A to pak teprve přibude nasraných .... Prcek